sobota, 6 kwietnia 2013

Co mam wam polecić?

Elo ; *

Notki trochę nie w kolejności jakiej sobie wyobrażałam, ale są.
Dziś napiszę, opiszę blogi które czytam, i które są fajne. 
Pierwszy to blog który możecie zobaczyć tutaj. Jest to blog mojej koleżanki z klasy. Bardzo mi się podoba więc go wam polecę najbardziej z wszystkich tutaj zamieszczonych. Pojawiają się na nim teledyski a także  rodzinki, informacje itd... Notki pojawiają się dosyć często chyba że są jakieś obozy kolonie itd.... Na jego tle najczęściej jest natura ; )
Kolejny to SimNEWS. Notki się pojawiają różnie. Raz co tydzień, raz codziennie. Podoba mi się bardzo jego wygląd, i bardzo fajnie składa notki w całość. Można tam się dużo dowiedzieć o simsach. Nie ma tam notek o rodzinkach. dodaje często teledyski i po prostu newsy jak zresztą sama nazwa mówi "SimNEWS".
Kolejny to Simsomaniacy. Ostatnio dodaje się tam dużo rodzinek. Jednak jest na nim wszystko. Jest także często dodawany serial always alone.
Dobra, notka krótka, ale z tych trzech blogów czytam tylko jeden, więc trudno mi napisać więcej.
To wszystko
BAJU !!! <3

2 komentarze: