piątek, 5 kwietnia 2013

Co się pojawi?

Heja ; 3

Jak widać po tytule napiszę dzisiaj wam co się pojawi na blogu w najbliższym czasie ; )
Przejdę od razu do rzeczy ; )

1. Rodzinka! Mam zamiar specjalnie dla was stworzyć rodzinkę ; D
Znajdzie się w niej: młody dorosły, młoda dorosła, nastolatek, nastolatka. Nazywać się będą Peggy (czyt. pegi). Jeden to będzie Alan, drugi Kuba, trzecia Christina, a czwarta Lana. Więcej dowiecie się w kolejnych postach ; *
2. W kolejnym poście będzie taka trochę jakby organizacja. Polecę tam blogi które czytam, i które czyta moja koleżanka. Wiem że to z koleżanką to dziwne trochę bo blog ma być mój i w ogóle ale ja czytam tylko jeden blog regularnie, a resztę rzadko na wyrywki, jeśli można to tak nazwać.
3. Ten podpunkt raczej nie zapowiada postu tylko już mówi o danej rzeczy. Nie będę dodawać tutaj: teledysków, zdjęć na tłach, opisanych zdjęć (chyba że jest jakaś sytuacja do opisania) oraz domów które zbudowałam itd... 
4. Będzie też notka o tym skąd pobieram różne rzeczy, a także skąd znam te strony z których pobieram. 
5. Notka kolejna organizacyjna. A dokładniej co mi pomaga w pisaniu postów.
6. I ostatnia, którą przewiduje na najbliższy czas to polecenie blogów. Jeśli chcecie polecić swojego bloga napiszcie w komentarzu adres bloga, autora (nie wiem, przezwisko imię czy coś tego typu), wiek i o czym piszecie głównie. Jeśli nie chcecie czegoś napisać nie piszcie, przyjmę anonimy, a polecę każdego ; ) Oczywiście podam także swoje propozycje.
 Dobra, myślę że tyle wa wystarczy ; ) A i jeszcze, w niektórych notkach na końcu będę pisał np.:
~ Newsy
I będzie to temat następnej notki : )
Więc ja się już z wami żegnam
Pa pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz